arkadaslar okudugunuz yazılarımıza yorumlarınızı sorularınızı önerilerinizi hertürlü bilğiyi lütfen çekinmeden yazınız,birbirimizi bilğilendirelim ,merak ettiklerimizi öğrenelim

uyusturucu haplar

uyuşturucu haplar exstasy roj
 kimyasal denince ilk akla gelen haplardır..çok çeşitlidir tıpkı antibiyotik gibi 40 çeşit uyuşturucu haplar vardır extasyden tutunda roj enerji verenden tutunda halisilasyonlar gösterenmi dersiniz..artık ilk okul önlerine düşmüş içince insanı insanlıkdan çıkaran içine ne oldugu beliriz maddeler konulan anfitaminlerdir.şimdi bide memfitamini çıkmışki işte o dünyanın sonudur için için..git bi köprüden atla daha iyi yani...o kadarki ikinci dünya savaşında  dünyanın gördüğü en büyük kasap adolf hitler askerlerine bu haplardan içirip günlerce aavaşmaını saglar hatta kendide devamlı olarak memfitamin denilen ve ıuyuşturucu hapların doruk noktası diye tabir edilen en tehlikelisini kullanmışdır.hatta ilerleyen yaşlarda ellerine hakim olamaması devamlı olarak tiremesi olur olmaz deli dolu fikirleri kararları bu haplara baglanmışdır
..nedir bu haplar ne yapıyorda insanı bu hale getiriyo beyine ne etkisi varki sıradan bir insanı canavara döndürebiliyor...

 öncelikle şunu belirtimki etkilerini anllatıgım haplara özenipde sakın olaki kimse özenmesin çünkü bu etkiler sandıgınızdanda tehlikeli hatta insanı ne yaptıgını bilmez bir hale getirip en sevdiğiniz insanı bile öldürebilecek düzeye gelebilirsiniz..anfitaminler tıp lüibaretöründe geçen bir maddedir.etkileri insana inanılmaz geçici bir enerji verir dhaha hızlı düşünüp daha hızlı hareket etmenizi saglayıp etkisi geçdikden sonrada eskiinden daha bir mal adam olmanızı saglayan bir maddedir..bunu keşfeden sevgili ticaret adamlarımız yani uyuşturucu tüccarlarımız hemen işin içine ğirip ne yapalımda biz bu gençleri bu amfitaminlerle zehirleyip paralarını alalım diye düşünmüşler bve bu hapları içinde amfitaminler dışında ne oldugu belirsiz maddelerle donatıp insanoglunun emrine amede etmişlerdir.hatta bugun o hapların içine  amfitamin dışında konulan maddelere eroin bi,le eklenmişdir..elinize aldıgınız hapı parmaklarınızın ucuyla ovuşturdugunuzda toz geliyorsa eroinli hapdır..( hiç elinize almamış olmanız dileğiyle)..içildikden sonra ne olur ne yapar ne zararı dokunur bu hapların peki..hap alındıkdan yarım saat sonra gayrimeşru lugaında geçen patlama denilen olay başlar yane hap etkisini göstermeye yüz tutmuştur..artık o hapı için mehmet amcanın oglu abuzer o eski abuzer degildir..bizim o mal abuzer artık kendini dünyanın hakimi herkezi yok edebilecek supermen sanmakdadır hatta bu olayı ileri götürüp kendini gerçekden süpermen sanıp damlardan atlayıp ölen birsürü gencimiz mevcuttur..ialç beyine öyle bir etkileşimi vardırki yerinde duramassınız 24 saat uyuyamaz yemek yiyemez ne yaptıgınız bilmezssiniz..hapın etkisi kişinin normal hayatındaki yapısına göre değişiklilkkler gösterebilir..eger normal hayatında hapı alan abuzer sinirli bir şahsiyetse o hapı alması ile gerçekden bir psikopata döner ve ciddi manada bir insanın hayatına mal olabilir kendine geldiğinde ise artık herşey için çok geçdir..belkide çok sevdiği bir arkadaşını bir akrabasını canını almış  ne yaptıgını bilmez bir halde sabah oldugundada arttık pişmanlıklarıyla ellerini başının iki yanına koyup yandım anam diyebilmekdedir..arkadaşlar bu hapları kullanan zaten az çok etkisini bilir yaw ben içdim bişey olmadı kimseyide öldürmedim  diyen olabilir zaten bende her için bun u yapar demiyorum ama yapabilecek kapasitedeyiz diyorum eger hala birşeyler olmamışsa kendini bir yerden atmamışsan birini öldürmediysen buda senin şansın hepimiz biliyoruzki o kapasitede bir 24 saaat geçiriyoruz içdiğimizde..
    arkadaşlar her ne olursa olsun adı üstünde uyuşturucu beynimizi uyuşturan madde..uyuşmuş biyinin neler yapabileceğini kim bilebilir..içilen hap ise özellikle ve insanı oldugundan çok fazlşa ğüçlü sandıran bir madde ise dahada tehlikelidir..hiç farkında olmadan bir ğün  çok ama çok pişman olabileceğimiz şeyler yaşamadan uzaklaşalım..bunları yaşayanlar var ve o yaşayanalarda belki bizim ğibi birşey olmaz diyenlerdendi zamanında..ya şimdi belki bir cezaevinde herğün pişmanlıgıyla yaşıyor belki mezarda herğün alesi acı çekiyor veya o kafayla kaybettiklerimiz krdıklarımız sevdiklerimiz...
BİR DÜŞÜNÜN DEGERMİİ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 yorum:

  1. HakLiSin kaRdSim. BiLiyorumg bir dfa kullandim. Cehenneme qittim qeldim. 7yasima qittim, 25 yasima qeri dondum. Tukuruqumu yutamadm. Ertesi qun calisirken elimi makina kapti, hisetmedim. Ameliyt oldum, uc qun snsa hissettm aCisini. Kards SaoL emeqin icin

    YanıtlaSil
  2. Abi cok dodru kelimeler yazmissin azina yureyine saglik bnde bu aptal pisligi ictim ve bazen elimde olmayan nedenlerden dolayi iciyorum aslinda elimde icmemek ama bi nevi isime gelmiyo rabbimin bilgini kullundanmi saklicam ama gercekten anlatginiz butun zararlarini yasadim.kendimle alakaki olanlari daha yeni ewliyim 9 aylik esimle surekli kavga edyorum ve careyi bunlarda buluyorum ama her ictikten sonra kendime yaptmi anliyiru su hayatta insanin kendine yaptgi dusmanligi kimse kimseye yapmyo ama gerckten birakmak isyorum lutfen yardimci olun yalvarrim size kimse bilmedgi icin kendimi kimseye acamiyorum ve bu bni gun gectikce herseyimi daha cok bitiriyo lutfen suclmyin bnide birakmk istyorum nolur...

    YanıtlaSil
  3. memfitamin değil metamfetamin,amfitamin değil Amfetamin,biyin değil beyin :))) alemsin hoca ya

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar elimde 8 mg lık suboxone var bende fazlasıyla mevcuttur.ihtiyacı olanlar ulaşabilir elimden gelen yardımı yaparım faceden ulaşabilirsiniz mail adresim stefanstefan117@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...